ZAPISNIK PRED. I SKUPŠTINE HUROŠ-a -25.sjednica

25. sjednica- Brač- SKUPŠTINA
ZAPISNIK PRED. I SKUPŠTINE HUROŠ-a -25.sjednica

 

 

 

 

HRVATSKA UDRUGA RAVNATELJA

OSNOVNIH ŠKOLA

10 040 Zagreb, sv. Leopolda Mandića 55

Tel:+385 (1) 28 51 615; Fax:+385 (1) 29 50 606

TAJNIŠTVO: Tel./Fax: +385 (1) 41 07 820

E-mail: tajnistvo@huros.hr                       

                                                                                                                 Bol na Braču, 22. listopada, 2017. god.

 

 

PREDSJEDNIŠTVO I NADZORNI ODBOR

 

ZAPISNIK

 

sa  25. sjednice Predsjedništva  i  Nadzornog odbora HUROŠ-a održane u hotelu Elaphusa u Bolu na Braču, 22. listopada, 2017. godine s početkom u 21.00 sat.

 

Prisutni  članovi: Nikica Mihaljević, Boro Šarušić,  Jure Mišković,  Antonija Mirosavljević, Marijana Pavičič, Karmen Hans-Jalšovec,   Ilija Pavić, Damir Burić, Đuro Baloević, Marita Guć, Vinko Grgić,    Ivan Uzun, Zdravko Dominik, Davorka Parmać, Biserka Šćurić, Ivica Radošević, Josip Prološčić,       Maja Škraba, Biserka Matić-Roško, Ivan Jaković, Dušica Vunić, Renata Gudelj, Silvana  Bjelovučić  i           adm. tajnik Ante Brešan.

 

Odsutni  članovi: Tomislav Polanović, Sandra Krpan, Ana Blagović, Davor Barić i Mato Vidović.

Napomena: Ana Blagović se priključila kasnije, autobus kasnio.

 

Predsjednik HUROŠ-a gosp. Nikica Mihaljević pozdravlja sve nazočne te predlaže slijedeći:

 

                                            D N E V N I   R E D :

 

  1.    Usvajanje zapisnika s 24. sjednice Predsjedništva i Nadzornog odbora

  2.    Organizacija stručnog skupa u Bolu na Braču od 23 – 25. 10. 2017. g.

  3.    Organizacija redovne izvještajne skupštine 23. 10. 2017. g.

  4.    Razno

     

    Pošto je dnevni red jednoglasno usvojen, prešlo se  na prvu točku dnevnog reda.

     

    Ad1) 

    Zapisnik s prethodne sjednice Predsjedništva i Nadzornog odbora održane u Gospiću jednoglasno  je usvojen.

     

    Ad2)

    Predsjednik Nikica  Mihaljević predlaže u organizacijski odbor slijedeče kolege i kolegice:

    Nikica Mihaljević, Boro Šarušić, Ante Brešan, Jure Mišković, Ilija Pavić, Đuro Baloević i Marita Guć.

    Za doček gostiju zadužuju se:

    Davorka Parmać, Vinko Grgić, Biserka Šćurić, Renata Gudelj, Biserka Matić Roško,    Karmen Hans-Jalšovec i Marijana Pavičić.

    Prijedlog je jednoglasno prihvaćen.

    Nakon toga predsjednik Mihaljević najavljuje goste koji će biti prisutni na stručnom skupu:

    Ministrica Ministarstva znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak, državni tajnik Hrvoje Šlezak, pomoćnik ministrice Momir Karin, načelnica Zdenka Čukelj, savjetnik ministrice Maro Alavanja, ravnateljica AZOO Jadranka Žarković Pečenković, pomoćnik ravnateljice Mario Rogač  i savjetnik za ravnatelje Vlade Matas, ravnateljica NCVVO Maja Jukić, pomoćnica ravnatelja CARNET-a Branka Vuk, predsjednica Udruge hrvatskih srednjoškolskih ravnatelja Suzana Hitrec, pročelnik ureda za društvene djelatnosti grada Splita, predsjednik Demokratskog saveza Hrvata Vojvodine Tomislav Žigmanov i savjetnica predsjednika Jasna Vojinić, ravnateljica OŠ Vitez Slavica Šebečić i ravnateljica OŠ Kiseljak Vitka Grgić iz Bosne i Hercegovine i  dr.

    Za moderatore na stručnom skupu predlažu se:

    Prvi dan ujutro: Đuro Baloević, poslijepodne Renata Gudelj

    Drugi dan ujutro: Silvana Bjelovučić

    Treći dan ujutro: Josip Prološčić

    Pošto je prijedlog jednoglasno potvrđen predsjednik Mihaljević prezentira kompletan program stručnog skupa. U međuvremenu je došlo do promjene u programu za prvi dan, budući gosp. Jurica Botić nije dobio suglasnost Kabineta ministrice tako da neće doći, pa se planira da predstavnici Ministarstva znanosti i obrazovanja popune planirano vrijeme odgovarajući na pitanja ravnatelja.

    Skup će započeti prigodnim programom učenika OŠ Bol i pozdravnom riječu predsjednika HUROŠ-a, te predstavnika MZO-a i AZOO-a, gostiju dr. sc. Tomislava Žigmanova, predsjednika Demokratskog saveza vojvođanskih Hrvata i domaćina, Tomislava Đonlića, pročelnika za društvene djelatnosti grada Splita,  a zatim slijede aktualnosti iz MZO-a i NCVVO-a o kojima će govoriti njihovi predstavnici.

    Prvi dan skupa u poslijepodnevnom dijelu planirane su teme:

  • E-škola u službi razvoja kvalitete škole – Branka Vuk, pomoćnica ravnatelja

  • Aktualnosti u zaštiti osobnih podataka i pravo na pristup informacijama

     Doc.dr.sc.Marija Boban

  • Redovna skupština HUROŠ-a u 17.30 sati

  • Kazališna predstava „Ja tata“ u 20.30 sati u organizaciji Školske knjige

    Drugi dan skupa planirane su teme:

  • Važnost komunikacijskih vještina kao temelj kvaltetnog upravljanja školom   

    Dr. sc. Nikša Sviličić

  • Demografski okvir obrazovnog sustava –  Dr.sc. Stjepan Šterc

  • ERASMUS+ u službi razvoja kvalitete škole – Mr.sc. Antonija Gladović

  • U poslijepodnevnim satima održavat će se radionica na temu:

  • „ Mogućnosti i utjecaj primjene digitalnih obrazovnih sadržaja“ u organizaciji CARNeta,

    gđa Renata Ivanković i gđa Darija Jandračić

  • Bit će organizirani i sportski susreti i izlet na Vidovu goru.

    Treći dan skupa planirane su teme:

  • Školski sport u službi razvoja kvalitete škole – Hrvoje Čustonja, prof.

  • Što roditelji očekuju od škole, a što škola od roditelja? – Mr.sc. Marija Šinković Bečić

  • Zaključivanje i evaluacija stručnog skupa – organizacijski odbor

    Nakon predstavljanja programa stručnog skupa adm. tajnik Ante Brešan objašnjava članovima  predsjedništva na koji način će se vršiti registracija sudionika. Registracija će započeti u  8.30 sati na šest punktova na kojima će predstavnici županija izvršiti registraciju i podijeliti materijale.

     

     Ad3

    Predsjednik Mihaljević najavljuje redovnu izvještajnu skupštinu koja će se održati 23. 10. 2017. s početkom u 17.30 sati.

    Skupština će započeti intoniranjem himne, odavanjem počasti preminulim ravnateljima te pozdravima gostiju Suzane Hitrec, predsjednice Udruge hrvatskih srednjoškolskih ravnatelja i Vitke Grgić, ravnateljice iz OŠ Kiseljak iz Bosne i Hercegovine.

    Da bi skupština mogla pravilno raditi u radno predsjedništvo predlažu se Boro Šarušić kao predsjednik, Ilija Pavić i Maja Škraba kao članovi.

    Za verifikacijsko povjerenstvo predlažu se : Zlatko Hasan, Mladen Konjević i Branko Šepović.

    Zapisničar je adm. tajnik Ante Brešan a ovjerovitelji zapisnika Lidija Sosa Šimenc i Nenad Oremuš.

    Prijedlozi su jednoglasno prihvaćeni.

     

    Ad4

          Pod točkom razno nije bilo pitanja.

          Sjednica je završila sa radom oko 22.00 sata.

     

      

      ZAPISNIČAR:                                                                                                                               PREDSJEDNIK HUROŠ-a

    Ante Brešan, adm. tajnik                                                                                                                   Nikica Mihaljević, prof.

 

 

 ___________________________________________________________________________________________

 

Bol na Braču, 23. listopada 2017. god..

 

 

    HRVATSKA UDRUGA RAVNATELJA OSNOVNIH ŠKOLA

  

Z A P I S N I K

 

S redovne izvještajne skupštine održane 23. listopada 2017. u hotelu Elaphusa u Bolu na Braču s početkom u 17.30 sati.

  

            Skupština je započela intoniranjem himne Republike Hrvatske i odavanjem počasti minutom šutnje za preminule kolegice i kolege članove Udruge, a nakon toga glavni tajnik HUROŠ-a gosp. Boro Šarušić pozdravlja prisutne članove te  predsjednicu Udruge hrvatskih srednjoškolskih ravnatelja gđu Suzanu Hitrec i gospođe Vitku Grgić ravnateljicu OŠ Kiseljak i Slavicu Šebečić ravnateljicu OŠ Vitez koje dolaze iz kantona Središnje Bosne.

 

 Da bi skupština mogla pravovaljano raditi i odlučivati gosp. Boro Šarušić predlaže izbor radnih tijela. U radno predsjedništvo predloženi su:

  • Boro Šarušić, predsjedavajući

  • Ilija Pavić, član

  • Maja Škraba, član

    U verifikacijsko povjerenstvo predloženi su:

  • Zlatko Hasan

  • Mladen Konjević

  • Branko Šepović

    Za zapisnićara:

  • Ante Brešan, administrativni tajnik

    Za dva ovjerovitelja zapisnika:

  • Lidija Sosa Šimenc

  • Nenad Oremuš

     

    Prijedlog za izbor radnih tijela jednoglasno je usvojen.

     

    Nakon toga verifikacijsko povjerenstvo prebrojava prisutne članove Skupštine te izvješćuje da je prisutno 110 članova što znači da imamo kvorum i da Skupština može pravovaljano raditi i donositi odluke.

    Zatim slijede pozdravni govori gostiju : gospođe Suzane Hitrec, predsjednice Udruge hrvatskih srednjoškolskih ravnatelja i gospođe Vitke Grgić, kolegice iz Bosne i Hercegovine.

     Gosti Skupštine održali su kratak govor u kojem su pozdravili sudionike, istaknuli zanačaj suradnje sa HUROŠ-om i zaželjeli uspjeh u daljnjem radu.

    Gđa Suzana Hitrec je napomenula da je dogovoreno održavanje zajedničkog stručnog skupa dviju udruga u mjesecu svibnju iduće godine u Malom Lošinju a gospođa Vitka Grgić je govorila o stanju u školstvu u susjednoj Bosni i Hercegovini.

    Nakon pozdravnih govora gosp. Šarušić predlaže slijedeči :

     

                                                 DNEVNI RED:

     

  1. Himna o otvaranje Skupštine
  2. Izbor radnih tijela
  1. Radno predsjedništvo – 3 člana

  2. Verifikacijsko povjerenstvo – 3 člana

  3. Zapisničar

  4. Dva ovjerovitelja zapisnika

  1. Pozdravna riječ gostiju
  2. Usvajanje dnevnog reda
  3. Izvješće verifikacijskog povjerenstva
  4. Programsko izvješće o radu od zadnje Skupštine
  5. Financijsko izvješće za 2016. godinu
  6. Financijski plan za 2018. godinu
  7. Rasprava o izvješćima
  8. Usvajanje izvješća o radu od zadnje Skupštine
  9. Usvajanje financijskog izvješća za 2016. godinu
  10. Usvajanje financijskog plana za 2018. godinu
  11. Zaključivanje Skupštine

 

Dnevni red Skupštine jednoglasno je usvojen.

 

Pošto je prvih pet točaka već odrađeno gosp. Šarušić predlaže da se pređe ma šestu točku dnevnog reda.

 

Ad6)

Programsko izvješće o radu od zadnje Skupštine podnosi predsjednik HUROŠ-a gosp. Nikica Mihaljević.U svom izvješću gosp. Mihaljević detaljno se osvrće i analizira rad:

  • Predsjedništva  i Nadzornog odbora ( održane 3 sjednice)

  • Izvršnog odbora

  • Predsjednika

  • Glavnog tajništva i računovodstva

  • Ažurnog vođenja web stranice Udruge

  • Ažurnog vođenja registra članova Udruge

  • Stručnog usavršavanja

  • Suradnje s Ministarstvom znanosti i obrazovanja

  • Suradnje s Agencijom za odgoj i obrazovanje

  • Suradnje s Agencijom za mobilnost i programe EU

  • Suradnje s Nacionalnim centrom za vanjsko vrednovanje obrazovanja

  • Suradnje s udrugama i ostalim institucijama

  • Suradnje s ograncima i školama

  • Međunarodne suradnje

    Nakon izvješća gosp. Mihaljević se osvrnuo na veoma teške i zahtjevne poslove predsjednika HUROŠ-a.Teško je istovremeno raditi dva posla. Misli da je sazrelo vrijeme da se neki poslovi u Udruzi profesionaliziraju jer su potrebe svakodnevne i sve je i dalje na predsjedniku, gotovo sve poslove on obavlja sam. Profesionalizacijom bi se dao dignitet ravnateljima i Udruzi. Osoba koja bi profesionalno radila u Udruzi mogao bi biti predsjednik ili tajnik. Naglašava kako treba staviti u punu funkciju novog sjedišta Udruge u kojem je smješteno tajništvo i da treba biti na raspolaganju svakodnevno članovima Udruge. O istoj temi se  raspravljalo na sjednici Predsjedništva u Gospiću 25. rujna 2017. kada je usvojen zaključak da se o ovome prvo treba raspraviti u ograncima do sljedeće Skupštine kada bi se trebala donijeti konačna odluka.

     

    Ad7)

    Predsjednik Nadzornog odbora gosp. Zdravko Dominik podnosi financijsko izvješće za 2016.

    Ukupni prihodi poslovanja iznose 321.104 kn, a rashodi poslovanja 348.897 kn. Manjak prihoda u 2016. godini iznosi 27.794 kn koji se namiruje iz prenesenih sredstava iz prethodne godine. Sa prenesenim viškom prihoda iz proteklih godina, ukupni višak prihoda raspoloživ u sljedećem razdoblju je 96.762 kn.

     Detaljno financijsko izvješće nalazi se na web stranici Udruge.

     

    Ad8)

    Predsjednik Nadzornog odbora gosp. Zdravko Dominik podnosi i  financijski plan za 2018. godinu.

     

    Ad9

    Predsjedavajući gosp. Boro Šarušić otvara raspravu o izvješćima.

    Za raspravu se javio gosp. Nenad Oremuš koji je tražio da se materijali iz dnevnog reda ubuduće dostave ranije kako bi se članovi skupštine mogli pripremiti za diskusiju.

    Zaključeno je da će se ubuduće materijali dostavljati ranije e poštom.

    Nakon toga  gosp. Šarušić daje izvješća na usvajanje.

     

    Ad10)

    Izvješće o radu od zadnje skupštine usvojeno je jednoglasno.

     Ad11)

    Financijsko izvješće za 2016. godinu usvojeno je jednoglasno.

     Ad12)

    Financijski plan za 2018. godinu usvojen je jednoglasno.

     Ad13)

    Na kraju gosp. Boro Šarušić  zaključuje Skupštinu i daje nekoliko informacija:

  • svi materijali sa skupa bit će na našim stranicama

  • moli sve ravnatelje da se ubuduće za stručne skupove HUROŠ-a pravovremeno prijavljuju preko web stranice Udruge kako bi imali točnu evidenciju nazočnih što će olakšati registraciju i izradu potvrda

  • potvrde o sudjelovanju na stručnom skupu bit će poslane poštom

    Pozdravlja sudionike skupa, zahvaljuje na sudjelovanju i želi ugodan ostatak dana.

      

    Skupština je završila sa radom oko 18.30 sati.

     

      

    ZAPISNIČAR:                                                       PREDSJEDNIK RAD.PREDSJEDNIŠTVA

    Ante Brešan, adm. tajnik                                                   Boro Šarušić, prof.               

      

     

    OVJEROVITELJI ZAPISNIKA:

     

    Lidija Sosa Šimenc, prof.

     

    Nenad Oremuš, prof.